
xa0 xa0*xa024 اسفند تولد داداش بزرگم بود و البته چهار شنبه سوری. به شدت مشغول درس خوندن بودم. پیام تبریک واسه داداشم فرستادم. هم تصویری هم صوتی.xa0xa0از طریق تلگرام تو گروهها می دیدم چهارشنبه سوری چه خبره. پدر مادرم و البته مادر همسرم xa0مثل همیشه واسم عکسهای خانوادگی قشنگ می فرستادن.xa0xa0این عکس خیلی جالب بود گرب...
ادامه مطلب
امسال برای اولین بار چند جور ترشی درست کردم. حس خیلی خوبی داشتم.xa0 xa0 ترشی مخلوط ( قبلا گفتم. ) xa0 ترشیxa0بادمجان xa0ترشیxa0فلفل دلمه ای xa0خدایا شکرت......
ادامه مطلب